Tedavilerimiz

LK Hair Clinic, tüm sağlık sürecinizde baştan sona yanınızda...

LK Hair Clinic olarak sağlamış olduğumuz hizmetler şunlardır:

• Saç Ekimi (Robotic DHI & DHI & Sapphire FUE)
  • Sakal, Bıyık & Favori Ekimi
  • Kaş Ekimi
  • Medikal Estetik Uygulamaları (PRP, Mezoterapi)
  • Dental Estetik

Tedavilerimiz

Saç Ekimi

Saç ekimi, saç dökülmesinden dolayı meydana gelen seyrelme ve kellik sorununa doğal ve kalıcı bir çözümdür. Saç ekimi operasyonunda hastanın ense bölgesinden sağlıklı ve genetik olarak dökülmeye dayanıklı saç kökleri toplanır. Kellik veya seyrelme oluşan kısımlarda açılan kanallara ekilir. Saç ekimi lokal anestezi alınarak yapılan bir mikro cerrahi operasyonudur.

Adsız tasarım (1)

Sakal, Bıyık & Favori Ekimi

Genetik, ilaç kullanımı ve geçirilen hastalıklar sebebiyle yitirilen tüylerin olduğu ya da doğuştan tüyün hiç var olmadığı sakal/bıyık bölgesine uygulanır. Uygulama, sakal ve bıyığın yapısını bozmadığından işlem sonrası bireyler doğal görünümlü sakal ve/ya bıyığa kavuşurlar. Sakal, bıyık ve favori ekimleri lokal anestezi alınarak yapılan bir mikro cerrahi operasyonlardır.

Kaş Ekimi

Kaş ekimi operasyonu, dökülme ya da genetik özelliklere bağlı olarak kaşsız kalan bölgeye, donör bölgeden alınan saç köklerinin nakil edilmesi işlemidir. Kaşlar döküldükten sonra 1-2 yıllık bekleme süreci sonunda yerine gelmeyen kaşlar için kaş ekimi operasyonu yapılabilmektedir. Kaş ekimi operasyonlarında doğal ve gerçekçi bir görünüm elde etmek çok önemlidir.

Medikal Estetik Uygulamaları (PRP, Mezoterapi)

PRP tedavisi kişinin kendi kanından elde edilen plazma ile yavaşlayan hücre yenilenmesinin yeniden sağlamasıdır. PRP tedavisiyle cilt gençleştirme, saç dökülmesi ve ortopedik rahatsızlıkların tedavisi yapılabilmektedir. Mezoterapi cilt yenileme, anti-aging, selülit, çatlaklar, lekeler, yara izleri, saç tedavisi ve çeşitli deri hastalıklarının tedavisinde kullanılır.

Dental Estetik

Dental estetik bir dizi uygulamaya verilen genel bir isimdir. Bu uygulamalardaki amaç, dişlerin ve diş etlerinin görünümünü düzeltmek, dudak yapısıyla uyum içerisinde olmasını sağlamaktır. Dental estetik tedavisi çerçevesinde, diş beyazlatma, recontouring, kompozit lamine, porselen laminate veneer, ortodontik tedavi işlemleri yapılabilmektedir.

Saç Ekimi

Plan & Paketlerimiz

Fiyatlarımız, rakipsiz memnuniyet oranlarıyla beraber diğer ülkelerin ekserisinden %80 daha ucuzdur.

Gümüş Paket

$29.00Per Month