Medikal Estetik Uygulamarı
Medikal estetik olarak da bilinen ameliyatsız estetik uygulamaları ile dakikalar içerisinde arzuladığınız güzelliğe kavuşmanız mümkün. Medikal estetik içerisinde PRP, mezoterapi, botoks, dolgu, dermapen gibi ve daha birçok uygulama barındırmaktadır.
PRP
Son yıllarda iyileştirici, gençleştirici etkisi nedeniyle adından sıkça bahsedilen PRP uygulamalarında, kendi kanınızdan elde edilen ve trombositler yönünden zengin olan plazmadan faydalanılmaktadır. Alerjik reaksiyon ve benzeri uyumsuzluk riskleri taşımadığından dolayı güvenle uygulanabilen bir yöntemdir.
Mezoterapi
Cildin ihtiyaç duyduğu vitaminler, mineraller, aminoasitler, antioksidanlar ve hyaluronik asit gibi maddelerin kombinasyon halinde cildin alt tabakalarına enjekte edilmesiyle gerçekleştirilen bir ameliyatsız estetik tedavi yöntemidir.
Previous slide
Next slide

PRP

Temel olarak, kişinin kendisinden alınan az miktardaki kanın özel bir satrifüj işlemiyle bileşenlerine ayrılmasından elde edilen trombosit yönünden zengin plazmanın (PRP) istenen bölgeye yüzeysel olarak ya da enjeksiyonla geri verilmesi şeklinde uygulanan bir tedavidir.

Mezoterapi

Çeşitli vitamin, mineral, aminoasit, antioksidan ve hyaluronik asit gibi maddelerin kombinasyonu cilt yüzeyinden enjekte edilir. Enjeksiyonda kullanılan iğneler çok ince ve özel tasarım iğnelerdir, bu sayede işlem sırasında ağrı veya acı hissi oluşmaz.

PRP NEDİR?

Trombosit bakımından zengin plazma tedavisi olarak bilinen PRP (Platelet Rich Plasma), kişiden alınan kanın birtakım işlemlerden geçirilmesinin ardından, gerekli vücut dokularına enjeksiyonu şeklinde uygulanan tedavidir. PRP tedavisi, cilt gençleştirme ve saç dökülmesi gibi estetik sorunlara çare olarak uygulanabilir. Lakin tedavinin tek uygulama alanı estetik amaçlı değildir; zira yaralı bağlar, kaslar, tendonlar ve eklemlerin iyileşme sürecine hız kazandırması için de kullanılan bir yöntemdir.

PRP SAÇ TEDAVİSİ NEDİR?

PRP Saç tedavisi; seyrek ve zayıf saçlara sahip bireylerin, saçlarını tekrardan eskisi gibi sağlıklı ve güçlü hale getirmesine katkı sağlayan bir tedavi yöntemidir. Kısa zaman içinde büyük faydalar sağlayan PRP Saç tedavisi, saç kaybının engellenmesi adına uygulanan en etkili yöntemlerden biri haline gelmiştir. PRP Saç uygulaması ile kişinin kanından alınan materyaller saçlı deriye uygulanır ve böylece saç köklerinin onarılması amaçlanır.

2009 yılından bu yana geliştirilen PRP Saç tedavisi, ilk çıktığı günlere oranla çok daha gelişmiştir. PRP Saç yöntemi uygulanırken tedavide kişiden alınan kan kullanıldığı için, herhangi bir bulaşıcı hastalık riski söz konusu değildir. Aynı zamanda alerji riski neredeyse sıfırdır. Yapılan uygulamanın akabinde, kısa süre içerisinde saç köklerinde canlanma elde edilmektedir. PRP Saç tedavisinin ardından saç dokusu gelişmeye başlar; bununla birlikte yıpranmış ve incelmiş saç folikülleri de onarılır. Böylece, saçlarınız eskisi gibi sağlıklı ve canlı görünür.

PRP Saç Tedavisi Nasıl Uygulanır?

PRP Saç tedavisi için kişiden alınacak kana ihtiyaç duyulur. Bu nedenle, ilk etapta kişinin venöz kanından 10 cc kan alınır. Kişiden alınan kanda yer alan kırmızı hücreler, mikrofiltrasyon ve santrifüj yöntemleri ile ayrıştırılır. Bu işlemlerin ardından, platelet ve trombosit hücrelerinden zengin bir plazma materyali elde edilmiş olur. Sonraki aşamada ise ortaya çıkan bu materyal, saç köklerine uygulanır. Temelinde doku yenilenmesi olan bu uygulama, yaklaşık 30 dakika sürerken uygulama sırasında acı olmamaktadır. Bu cerrahi uygulama sorunsuz bir şekilde gerçekleştikten sonra, saç kökleri kendini onarmaya ve tekrardan eski sağlıklı günlerine dönmeye başlar.

PRP Saç Tedavisi Neden Uygulanır, Saç Çıkarır Mı?

PRP Saç tedavisi, genellikle ince telli ve güçsüz olan saçları canlandırmak için uygulanır. Aynı zamanda genetik olarak saç dökülmesinden muzdarip kişilerin, saç dökülmesi sıkıntısını azaltmak için de uygulanır. Ancak hiç saçı olmayanlar için PRP tedavisi saç çıkarmamaktadır. PRP Saç uygulaması, var olsa da uzamayan saçların onarılmasına ve eskisi gibi güçlü hale gelmesine katkı sağlamaktadır.

PRP Saç Tedavisinin Faydaları Nelerdir?

PRP Saç uygulaması sayesinde, zayıflamış ve incelmiş saçlar onarılır. Saç köklerinizi kalınlaştırır ve hacimli bir hale bürünmesine katkıda bulunur. PRP saç tedavisinin sağladığı diğer faydaları ise şu şekilde sıralayabiliriz:

• Saçı dökülmelere karşı korur,

• Saç folikülü canlılığını artırır,

• Saç dokusunu onarır ve saçları büyümeye teşvik eder,

• Uyuyan saç köklerini canlandırır.

SAÇ MEZOTERAPİSİ NEDİR?

Mezoterapi, cilt yenileme, gençleştirme, leke ve kırışıklık giderme, selülit giderme gibi amaçlara da hizmet eden yenileyici bir tedavidir. Saç mezoterapisi; cildin orta katmanına sağlıklı saçlar için vücudun ihtiyaç duyduğu vitamin, mineral, protein, enzimler ve çeşitli ilaçlar gibi maddelerin enjekte edilmesi ile gerçekleştirilen bir uygulamadır. Saç derisine uygulanan mezoterapi ise saç dökümü ile mücadelede oldukça etkilidir. Yapılan enjeksiyon kıl köklerini besleyerek saçların güçlenmesini, daha canlı ve sağlıklı olmasını sağlar. Bu sayede dökülme azaltılırken yeni saçların oluşumu da desteklenir. Aynı zamanda incelip zayıflayan saçların ve saç derisinin de güçlendirilmesi için saç mezoterapisi uygulanabilmektedir.

Saç Mezoterapisi Kimlere Uygulanabilir?

Saç mezoterapisi saçlarda dökülme başta olmak üzere her türlü sağlık sorununun tedavisi için etkili bir yöntemdir. Saç mezoterapisinin uygulanma alanları şu şekilde sıralanabilir:

• Stres, mevsim değişiklikleri, vitamin ve mineral eksiklikleri, hamilelik, metabolik faktörler gibi nedenlerle yaşanan saç dökülmeleri
  • Androjenik (erkek tipi) veya genetik kökenli dökülmeler
  • Bölgesel saç kayıpları ve seyrelmeler
  • İncelip zayıflamış, canlılığını kaybetmiş saçların tedavisi
  • Saç derisindeki kepeklenme, kuruluk gibi sorunlar